BF-7

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Så var vi inne på en vecka innan BF! Men det kan lika väl vara 21 dagar typ. Varför sätter dom ett datum och sedan kan man gå över det. Kan dom inte sätta ett datum har du inte fått innan dess så är det igångsättning. Nej då. Då ska man först hoppas på att det kan hända bf dagen sen ska man gå där i några dagar och händer inget så får man ett datum det verkligen händer på. DUMT!
Saken är den att jag vet att man kan gå över. Och speciellt med första barnet. Jag hade självklart räknat med det. Men efter så många på G symtom så är det väl inte jätte lustigt att jag trodde det var dags innan!
Går dagen var bra i början hade inte så ont. Sen fick jag självklart mens smärtor och ett himla tryck neråt. Som att hela nedre delen av magen vill falla ner mot golvet! Och lite andra saker.
Vaknade upp 7 i morse och kände inget. Nej då!
Vaknade dock upp så jäkla hungrig så jag var tvungen att gå upp och äta.
Livet är underbart som gravid!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0