BF-6

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


Så var det mindre än en vecka kvar. Men sen vet man ju inte. Som jag sa till en vän i går han är nog fastlimmad.
Men det gick bra hos BM. Och äntligen gjorde vi det jag velat länge. Tror dock inte det gav någon effekt. Mer än att jag hade lite extra molvärk. Har tid på onsdag igen så då hoppas vi vi kan göra samma sak.
Alla symtom jag har är ju förvärskar och jag är inne i första fasen. Men den fasen kan hålla på en en dag några dagar eller veckor. KUL!
Fick i alla fall något för att få sova en hel natt. Så i natt har jag SOVIT! Gud vad skönt det har varit. Somna tills jag vaknade och sov nästan 10 timmar. Det tackar vi för!
I dag känner jag inget speciellt än så länge. Men dagen har ju precis börjat. Huvudvärken är ju alltid hos mig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kämpa på gumman!

2012-02-11 @ 13:44:43
URL: http://nattstad.se/melvan
Postat av: Tina

Nu blir jag nyfiken på vad du gjorde hos barnmorskan! Jag kan ju inget om sånt där så vore kul att veta vilka trick det finns :) Kram! På tisdag kommer han ;) Inte långt kvar!

2012-02-11 @ 15:07:00
URL: http://www.delfinohamam.com/ blogg

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0