BF-5

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


I går var det hemskt. Jag kände att nä nu ger jag upp. Jag skiter i allt. Han kan lika väl vara kvar i magen. Vi gick till Ica maxi och det gjorde ont och fick onda förvärkar. Kom hem och ser andra saker som får mig hoppas. Men sen inget mer. Har onda förvärkar hela dagen. Och vill bara gråta! Jag vet att riktiga värkar kommer vara värre men då vet man att det är på G. Nu vet man ju inte hur länge det kommer hålla på.
Jag har nu haft onda förvärkar i en vecka och jag är helt slut! M masserar mig och försöker hjälpa mig så mycket han kan.
Fick även mycket hugg ner till. Han är där nere och bara trycker. Även så känns det som att hela nedre delen vill trycka ner till marken. Det gör så ont.
Somande ändå efter en stund men sov inte många timmar.
I dag har det vart lite bättre. Gick en promenad med mamma och det kändes inte lika jobbigt. Haft lite hugg men inga direkta mens smärtor!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0