BF-3

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

En helt ok dag i går också. Känns som förvärkarna minskar lite. Haha eller i alla fall mens smärtorna som jag har haft. Lite jobbigt ändå! Men får väl njuta av det i stället.
Lite andra saker hände i går i alla fall som gör att hoppet ökar lite lite. Men vi får se helt enkelt!
I morgon är det dags för BM och hoppas hon kan hjälpa mig lite på traven.
Har ganska ont i magen och det ilar smärta i den.
Huggande smärta på andra ställen gör att jag måste stå still ett tag!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0