Bf-2

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

När jag ligger inte inne och föder. Vi har bara inte haft internet nu på dagen och har inte orkat blogga från mobilen!
Men har sovit bra ännu en natt. Känns skönt och jag kände att jag mådde ändå rätt bra innan i dag på förmiddagen. Och min bm sa att hon såg det på mig att jag mådde bättre.
Mötet gick bra och vi mätte och så. Fick en ny tid till nästa onsdag. Vi får väl se om vi ses eller inte.
Just nu har jag mer eller mindre börjar undra om det ens är en bebis som är i magen som ska komma ut? Övertid kommer det absolut och bli ingen snack om saken med min otur så blir det säkert igångsättning på det hela. Så jag har börjat inse att det är ingen ide att ens känna efter saker och ting.
Annars har jag smärta i nedre magen i dag och mens smärtor. Men vem vet kanske är det för att jag ligger på något konstigt sätt i soffan som gör att jag får det..
Så bebis innan 2 veckor blir det nog inte här inte..
Men har inte haft några riktiga foglossningar nu det senaste. Men i dag har det börjat göra ont igen. Lustigt det där!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0