Ser fram emot

Mycket att se fram emot. Och det gör livet så mycket lättare.
Nästa helg bege sig jag, M, Milo, och hela min familj till Gbg för att gå på bröllop. Vi stannar på hotell en natt för att på söndag gå på Liseberg. Det var så sjukt länge sedan jag var där. Och det blir M första gång. M, Chrille och bror ska köpa åkband och åka allt dom kan medan vi andra tar det lugnt åker farfars bilar och sagoslottet och spelar på massa hjul.

Sedan helgen efter åker jag och Milo upp till Linköping för att hämta Tina och sedan vidare till Norrköping där Anna väntar på oss. Vi ska tillbringa hela helgen hos Tina. Jag saknar dom så sjukt mycket så det ska bli så roligt att få se dem. Skönt att kunna ta bilen upp också så man får med sig allt.

 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0