Pengar

Jag får väl helt och hållet skylla mig själv att jag inte jobbade lite innan jag skaffade barn. Men ibland kan man bara inte vänta eller planera.. Ibland gör man saker som sitt hjärta säger. Vi klarar oss. Men jag förstår inte att jag som har jobbat sen jag var 17 år inte får mer. Att dem räknar på sista jobbet som jag jobbade på och lagerhaus räknas inte då jag bara jobbade 2 månader. Så då blir det Nazar och vi fick ju lön genom schweiz. Det suger verkligen. Dom borde räkna på ett helt annat sätt.
Men till nästa barn (om det blir syskon) då ska skolan vara klar och jag ska ha jobbat i minst 6 månader så jag slipper ha denna klump varje månad. Tjänar ju mer när jag pluggar! Helt sjukt!

I dag har vi fixat alla papper för M PUT så i morgon ska jag bara ta kopia på hans pass och betala in sen skickar vi in allt och hoppas på att allt går vägen. Sen är det ett helt år innan vi ska fylla i en massa papper igen. Då är det svenskt medborgarskap som ska sökas!

Nu ska jag säga god natt till den tisdagen och krypa ner i sängen och lyssna på den mest underbaraste killen i världen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0