Helgen i Halmstad

Blev ganska dåligt med uppdatering i helgen! Det berodde på att när mins batterier höll på att dö så letade jag efter laddaren (finns alltid 2 laddar i villavagnen som ligger där) så hade ju inte med mig min egna. Men hittade ingen. Ringde mamma och frågade, ja då hade mamma som var där förra helgen tagit med sig den ena för dom hade väl inte tagit med sin och dom skulle till Hässleholm efter Halmstad och min syster som också var där förra helgen hade heller inte tagit med sin och dom skulle till Öland direkt efter så dom hade tagit båda laddarna. Och ingen av smart huvudena sa något! Fatta att jag var arg. Så jäkla typiskt dom! Visst var det skönt med en mobil fri helg, men jag ville ju använda min kamera, plus att jag skulle träffa Lina hennes man och deras underbart söta dotter, som var i Halmstad på semester och Lina har jag inte träffat på 6 år. Hur skulle jag få tag på henne? Men i dag när jag satt på mobilen efter att varit död en dag så var det lite batterier kvar så kunde smsa och de kom och hälsade på oss. Det var verkligen jätte kul att se dom och M fick försöka förstå lite skånska ;) Annars har vi haft en underbar helg bara umgåtts som en liten familj, badat i havet, solat, badat i poolen, grillat, kollat på OS och bara myst! Något vi verkligen behövde göra. Första gången M badade i Sverige någonsin! Skönt att bara vara vi!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0