Egen tid

Sitter på balkongen i halv molnigt väder och njuter av tystnaden! Mina pojkar är i väg hos en kompis. Oroliga mamma som jag är skickade med instruktioner om tider när han ska äta och så vidare. Men vet ju att baba klarar det där fint!

I går tog vi bort ligg delen. Det kändes faktiskt lite jobbigt att ta bort den. Har verkligen haft den in i det sista. Men nu rör han sig så mycket vrider och vänder på sig, Vill sitta mycket och hade nästan foten upp på kanten mer än i ligg delen så nu var jag tvungen! Jag vet att några förstår när jag säger att det var jobbigt. Men för vissa är det nog svårt att förstå, men alla är vi olika.

Vill tacka en tjej som verkligen fick mig att känna mig bättre med allt om bloggen! Tack Emma!

liggdel vs sittdel


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är en fantastisk mamma! Skit i vad andra säger så länge milo mår bra! <3

Svar: Tack min älskade Mikaela! <3
Zandra Örneling

2012-08-12 @ 16:45:34
URL: http://mikaelis.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0