Andetag

Hans andetag gör mig lugn. Gör att jag lyckas somna! I natt får Milo sova jämte mig! Han somnade i vår säng och kan inte med att lyfta över han och jag älskar att somna tät intill honom! Utan han är jag ingen! Å vad jag älskar dig min son! I dag har vi vart hos kusinen och busat och det kan jag säga att vi har gjort. Älskade Leon mosters goding vad jag har saknat dig. Milo visade sina bestämda sidor i dag. Först när han skulle äta lunch. Han var så trött så han åt bara halva lunchen. Sen när han fick testa majskrokar för första gången. Och jag överdriver inte om jag säger han blev ilsken som ett bi när jag skulle ta den från hans hand. Så ja han älskade det!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0