Vända på dygnet!

Nästa vecka ska M börja vända lite på dygnet då han börjar jobba natt nästa söndag. Ingen är gladare en jag den veckan. För då ta han Milo hela natten och jag kommer få sova ut.
Måste verkligen det om jag ska ta hand om han varje natt sen.

M kommer ju vara ledig 3 nätter tror vi i veckan. Jag undrar hur han kommer sova dom nätterna. Jag hoppas han kan sova lite normalt i alla fall så vi kan umgås på dagarna då han är ledig.

Kommer inte se varandra jätte mycket då han säkert kommer sova till 14-15 då han jobbat natt. Sen börjar han 22 igen. Men det kommer nog gå bra. Och han har ett jobb i alla fall!

Milo i morfars knä


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jo jag tycker det var bra att det är slut nu. De har ju vart med pm allt under sina 25 år de "levt" men lite sorgligt ändå. Man kanske ska köpa de första säsongerna så man kan titta när man vill :)

2012-04-07 @ 08:56:04
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: marielle

glad påsk hoppas den varit bra :D

hur går de har han tittat på meningen ?

kram

2012-04-07 @ 21:09:50
URL: http://mariellenilssons.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0