Påsk afton

Här i Jkpg vet man när det är påskafton. Får då fylls gatorna med raggar bilar, disco bilar, snygga bilar ja alla möjliga bilar. För varje påsk är det ju motormässa.
Det var jätte länge sedan jag var på mässan. Blir inget i år heller. Men snart så hoppas jag att det blir av. Men jag njuter av att titta ut i fönstret och se alla bilar.

Har vart på stan med mamma och mammas kompis Pia. Pia är en gammal vän till familjen. Hennes familj och vår familj har umgåtts mycket och vart på många semestrar tillsammans. Dom bor i Gbg så när vi var små träffades vi i alla fall 2 gånger per år. Så det var trevligt att träffa Pia. Medan killarna gick på mässan.

Sen blev det fika hos mamma och då kom även syster, Chrille och Leon. Haft en lugn och mysig påskafton.

Det bästa av allt är att jag har fått umgåtts med mina bästa killar.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi kollar på www.viki.com :)

2012-04-08 @ 19:05:14
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0