Klant

I natt har jag gått sova. M var vaken till 6 i morse bara för att vänja sig lite så han tog hand om Milo. Gud va skönt det var. Även att jag vaknade några gånger men så kunde jag somna om lika snabbt. Han skulle göra samma sak i natt.

Men M måste nog var den mest klantigaste killen i hela världen. Nästan så man blir lite rädd. Är ibland rädd att han ska tappa Milo eller något. Men det vet jag att han aldrig skulle göra. Nyss tappade han min dator i golvet eller "den åkte ner" som han säger. Som tur var klarade den sig. Annars hade det blivit dyrt om han skulle köpa en ny Mac till mig.

Här har vi en son som vägrar släppa nappen.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0