Kärleken

M kom hem halv 7 i morse. Pratade lite och han matade Milo sen fick han till mamma och pappa där han skulle sova. Eftersom ingen är hemma där på dagen vissa dagar kommer han sova där.
Det hade gått bra för han. Men det var mycket att lära sig. De hade pratat i 5 timmar och gått igenom allt. Och han förstod väl inte allt. Eftersom de pratade snabb svenska. Det var flera st som började i går. Så han var lite nervös att han inte skulle klara av allt. Men jag är så stolt över han och peppat han massa i dag så han var inte så nervös i kväll.

Jag är verkligen stolt över han. Det är inte många sim tror han har vart här i 1,5 år och är så duktig på svenska.

Nu är jag och Milo ensamma igen och jag matade han vid nio ska bli intressant och se när han vaknar i natt försöker öka maten så han inte behöver äta så ofta som varannan timme. Just nu ligger han i sängen och susar så gott och fiser som bara den. Vi försöker med att inte vagga han till sömns utan vi lägger han efter sista måltiden vid läggdags sen brukar han somna av sig själv efter ett tag. Vore skönt om han fortsätter med det.

Nej dags att sova!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0