Cocuk Bayrami kutlu olsun

I dag är det barnens dag i Turkiet och självklart har vi pussat extra mycket på vår prins här hemma. Någon gång ska vi nog allt vara nere i Turkiet så han får vara med på en sådan dag.

Helgen! Ojoj vilken underbar helg. Vilka fina vänner jag har helt otroligt. Mötte upp Mikaela vid stationen vid 14 satte oss och fikade medans vi väntade på dom andra brudarna. 18:35 kom Anna och Tina. Sedan dess har vi pratat masaa minnen, spelat spel och skrattat som bara den. Helgen gick för fort och söndagen kom. Tina och Anna åkte hem vid 13 så jag och Mikaela satte oss och fikade igen innan hennes buss gick vid 16. Precis en helg jag behövde.


Milo börjar bli bättre på nätterna nu. I natt var det bara 4 och 7 som han åt. Och det tycker jag är helt ok. Min syster hade vart i Ullared så då köpte hon en bad stol till Milo för det blir jobbigt i längden att hålla i han och han älskar ju verkligen att bada så nu behöver vi inte hålla han på det sättet och det blir inte jobbigt att bada han. Så i går låg han i länge och njöt.
Veckan blir full av fika. I morgon blir det fika med Sofie, Torsdag blir det fika med Emelie på morgonen och fika med Mea på eftermiddagen. Onsdag blir det läkarbesök för Milo och efterkontroll för mig. Så veckan kommer nog gå fort.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0