Vilken filur är det

Kunde inte sova något bra i natt. Då jag vaknade en massa. Sen var jag ju tvungen att gå upp tidigt i morse för syster och Leon kom och hämtade mig för att bege oss till Linköping. Fick en lite mys stund med Leon innan jag fick köra.
Jag måste ju bara få skryta och säga att jag är kung på att hitta över allt. Har inte fått mitt lokalsinne efter mamma i alla fall haha.
Mannen som gjorde undersökningen var jätte bra och förklarade en massa vad han såg och sedan fick man se en massa annat som dom på ryhov inte visade. Och sedan till den stora nyheten vilket kön det är. Som sagt så ska jag ju inte säga det än. Men dröjer nog inte länge innan det kommer upp här på bloggen. Kommer bli svårt på lördag då vi åker till Ullared. Så får väl inte visa allt jag köpt.


Men de kändes så kul att få veta. Och det känns så mycket lättare. Nu när jag kollar på bebiskläder kan jag kolla på en avdelning. Jag kan köpa lite mer åt det andra hållet. I stället för neutrala färger. Sedan springer man ju och köper ännu mer kläder med rosa/blå när barnet har fött. Nu behöver jag inte det.
Men lite känns det som när jag var lite och öppnade julklappar någon dag innan och sedan tejpade ihop igen. Eller när man klämmer på sina paket och tar reda på vad man får. Men hallå det är ju så mycket mer man får vara med om på födelsen. Har ju ingen aning om hur den kommer se ut eller något. Så kan säga att jag har fått reda på att det är en bok men inte vilken ;)
Fick jätte fina bilder och även en film på skatt!

Men det är en rörlig person där inne som älskar att snöra runt och leva. Och envis också! Synd bara att jag inte känner något då moderkakan ligger i framvägg. Men det kommer.
Fick även höra hjärtat i dag med. Hur häftigt som helst!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0