Sjuka

Nu har M lyckats bli sjuk också... Och när han är sjuk då är det SÅ synd om han.. Ibland kan det göra mig galen.
Hela denna veckan har jag varit dunderförkyld och ont i huvudet känt som jag har haft feber allmänt seg. Men ändå har jag varit i skolan och jag har lagat mat och diskat och på det hela är jag gravid och bara det tar mycket krafter. Nu ligger han i sängen och är helt död. Kommer nog inte få någon hjälp av den mannen i dag. Men jag tror det är så med alla killar. När dom är lite sjuka så är dom SÅ sjuka!
Men i dag blir det en hemma dag för mig. Ingen skola och inget plugga. Ska sätta i gång i morgon med det tänkte jag då vi har nästa prov i medicinsk grundkurs näst nästa måndag så då har jag i alla fall 1,5 vecka på mig.
Men först i morgon ska jag köra mina fina vänner Lisa och Marika till Landvetter då dom ska på en weekend i London. Klart man ställer upp för sina vänner och gör fram och tillbaka. Hoppas bara jag mår lite bättre jobbigt att köra bil och vara lite halv dålig.


Som synd är så får jag inte ta pappas bil som har köpt en ny bil nu. En Honda CRV som han hade innan men den gamla hade han ju haft i 4 år så då var det ju dags att byta tyckte han. Typiskt pappa fast denna gången var det längre än det brukar. Han vill oftast byta inom 3 år så han slipper besiktningen ;) Men nu skulle mamma och pappa också till Gbg i helgen så dom behöver bilen. Men får köra Lisas mammas bil! Gillar inte köra vänners föräldrars bilar. Men det ska nog gå bra.

Ska även vara hundvakt i helgen åt min älsklings bambam. Mamma och pappa ska ju som sagt till Gbg och ville inte ha med honom då dom skulle ut på massa saker med deras vänner. Och då är det bättre jag får mysa med han i stället.

I går var jag och M hembjudna till Emelie och Fatih. Fatih kom ju till Sverige förra veckan så vi tyckte han och M kunde träffas. Vet ju hur tråkigt det är i början för turkarna innan dom kommer in i allt. Och det var verkligen himlas trevligt. Och killarna kom bra överens. Emelie blev även väldigt chockad över Ms svenska. Han är så duktig min prins! Och jag och Emelie hade en massa att prata om också. Stora huvudämnet så klart BEBIS!

Nä ska till godishuset och köpa en riktigt stor godis påse nu! För det är jag värd som sjuk!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0