R.I.P #Stefan Liv

Det känns hemskt när jag först kollade på facebook och såg att någon hade skrivit om en flygkrasch i ryssland då brydde jag mig inte så mycket. Visst sänkte jag en tanke. Men tänkte att jag kollar det när jag kommer hem. Sen när jag kom hem kollade jag Facebook och då skriver folk NEJ och det får inte vara sant.
Då ser jag också nyheten att Stefan Liv kanske har varit med i flygkrasch. Först var det inte bekräftat. Och jag som nog många andra håll nog en tumme för att han skulle varit sjuk den dagen och inte vart med på planet. Men efter ett tag så blev det bekräftat mardrömmen var sann! Stefan Liv var med i flyget!


Jag känner han inte. Men har pratat med han många gånger. Serverat han kaffe en massa gånger. Han har varit en hockeyidol för mig sen han började spela i HV!
Även att han inte spelade i Hv 71 just nu så visste jag att han skulle komma tillbaka och vi skulle få se han spela igen! Så blir det aldrig! Och det känns så overkligt! Det känns så konstigt. Det känns som en mardröm som jag snart kommer vakna upp ur. Det är verkligen hemskt. Stefan var en jätte bra person & målvakt. Många älskade honom!
Och han kommer lämna ett stort tomrum efter sig! Han kommer vara så saknad!
Jag tänker på han nyblivna fru. Hans 2 söner all annan familj och hans hockeyvänner och vänner. Jag sörjer med er!
Vi har alla förlorat en underbar hockey idol!
Vila i fred #1 Stefan Liv

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0