Pluggat hela dagen

Gick hem till mamma vid 10 i dag för jag behövde låna deras skrivare så skrev allt på deras dator. Och där satt jag i 4 timmar och ren skrev. Sen kom farmor, morbror mormor och M dit så åt vi lite middag! M var och hämtade mormor på hemmet. Så sött när dom kom gående tillsammans. För några månader sedan pratade dom knappt för dom förstådd inte varandra men nu går det riktigt bra. Sen var det dags att plugga igen. Och sen blev det fika.

Nu är jag hemma och tänkte hoppa in i duschen och sedan blir det plugg igen! Ja mitt liv är ganska roligt just nu! Men det är en svår kurs eller det är mycket i denna kursen. Medicinsk grundkurs!

Kommentarer
Postat av: maria

låter bra det :) är det svårt i skolan?

Jadu på en skala mellan 1 och 10 så är det definitivt 10 och inte ens 1% mindre än så! Helt ärligt så tror jag aldrig att jag vart så nervös i hela mitt liv. Hamza frågade mig just vad det är jag är så nervös över, men det är ju precis ALLT! Jag är ett nervvrak! haha... men kul ska det bli iallafall, nervositeten släpper väl när man väl kommit dit :) hoppas ja!

2011-09-04 @ 19:18:38
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0