Ja vi kan väl ta lite till!

Ni vet nog mycket som har hänt våran familj. Vi har vart med om en hel del sjukdomar. Och tydligen så slutar det inte. Inget förvånar oss längre. Lika bra att allt drabbar en familj tydligen!
I går ringer min bror och säger att mamma har åkt in på sjukhuset. Och mamma åker inte in för det minsta lilla hon måste nästan vara döende för att hon ska in.
Hon hade ont i huvudet, yr, ljuskänslig och illamående. Hon tog hjärnröntgen i går men inget visades på det som tur var.. I dag tar hon andra prover så nu väntar vi på svar. Jag är så orolig. Jag är så ledsen. Att höra mamma må så här är det värsta jag vet.. Och jag hoppas innerligt att det inte är något allvarligt.


Men jag har lärt mig efter allt som har hänt oss att försöka se det positiva hur det hela. Att det kommer något positivt av det. Det är ingen ide att tänka att det värsta kommer att hända. Utan att tänka att det är inget. För man mår inget bra av att vara sjukt orolig och jätte ledsen över något man inte vet vad det är.

Jag älskar dig mamma! Du är den finaste ängel på denna jord!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas lilla mamma kryar på sig fort!!

Stor kram till dig! <3

2011-09-25 @ 17:31:20
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0