God morgon från sjukstugan!

Här har det varit en riktig sjukstuga nu sen i måndags. Jag började bli sjuk i måndags sedan var jag ganska så dålig tisdag-torsdag. Sen började jag må bättre. Men sen var det ju självklart M tur att bli sjuk. Han blev ju sjuk torsdag och är fortfarande lite krasslig. Tvingar han att stanna hemma från jobbet även i dag. Han har väl kanske inte så mycket emot det.
I går försökte han gå till jobbet. För han var tvungen att lämna sin uppsägning. Men han klarade inte av att jobba så han kom hem bara någon timme efter att han började. Mer glad än någonsin. Han tycker det ska bli så skönt att sluta jobba där. Nu har han bara 2 veckor kvar. Sen slipper han jobba varje helg!
I dag ska jag försöka på mig att plugga lite. Sen i kväll ska vi hem till bror och mysa. Han kände sig ensam och vi har varit hemma för länge nu så skönt att byta lite miljö.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0