Gekås

I morgon bege vi oss till Ullared och butiken GEKÅS!
Frukten är inhandlad då jag vet att jag kommer behöva den där inne. Pengarna sitter på kontot och jag ska lägga mig tidigt i kväll. För 6:30 kommer mamma och hämtar mig. Som jag har längtat efter att åka dit.
Var där förra Oktober när M precis hade kommit till Sverige. Så nästan exakt ett år sedan jag var där. Och jag brukar vara där minst 2 gånger om året. Men har inte blivit av. Men i morgon så!
Inköpslistan är skriven. Tror inte ens jag har skrivit hälften av det som kommer plockas ner i vagnen. Det kommer absolut vara en massa till skatt! Sedan till mig då jag behöver nya kläder. Mamma kläder! Sen saker till M så klart. Sen ska jag kolla efter lite julkappar! Ja bilen kommer nog vara full! Jag är ju inte den ända som ska shoppa.
Hoppas det finns massa bra saker till skatt. Men det tror jag!


Just nu har jag så himla ont i ryggen och nacken att jag smäller av! M masserade mig lite innan han gick till sin sista kväll på Harrys! Men kan säga att jag skulle behöva ett långt varmt bad. Hatar att vi inte har något badkar längre. Och sedan en oljemassage. Tusan att det ska vara så dyrt i Sverige. I Turkiet kunde man ju bara gå någonstans och boka och få tid samma dag och kostar inte mer än kanske 200 kr.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0