Barnvagn

I dag köpte vi äntligen en barnvagn. Hade ju tänkt att vänta till i alla fall i morgon efter ultraljudet. Men så hittade jag en jätte fin på blocket. Som knappt är använd för en jätte billig peng.
Det fanns bara ett problem! Den fanns i Sthlm. Men den var så billig och en sådan jag vill ha så frågade Anna som kommer i helgen om hon och hennes pappa kunde svänga in och köpa den åt mig. Tyckte det var lite jobbigt att fråga. Men dom är så sjukt snälla så det fixar dom åt mig. Ni är helt underbara..
Så på lördag får vi våran barnvagn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att man ställer upp för sina vänner!:)

2011-09-21 @ 23:00:17
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0