Turkiet

Nu får det vara nog med tråkigheter i mitt andra hemland Turkiet. Terrodåd och i går även jordbävningar. Så nu börjar vi med en ny vecka och inget mer ont i Turkiet. Tänker på alla som blivit drabbade och alla som har mist sin familj, vänner och släktingar. Alla som mist sitt hem och dem som sover ute för dom inte vågar sova i sina hem!

I natt har bambam varit lite orolig eller något för han har hoppat upp och ner i sängen. Det började med när vi precis lagt oss då raffsade han på köksdörren och ville komma in och äta. Sen vet jag inte vad han har pysslat med i natt. Men vad gör det när han kommer och pussar en på morgonen?

I dag blir det en tur till Ikea. Min bror flyttar på onsdag och han ska införskaffa sig lite saker som gör att jag och syster kan plocka upp i skåpen och sådant. Syster och Leon ska också med! Ska bli så mysigt! Fick en ubersöt mms på Leon i går som jag önskar jag kunde visa upp. Han var helt otrolig på detta kort!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Ååå en liten kille,grattis :)

Leon föddes 28 aug nu i år <3



haha joo men det räcker,han kan inte ha något han hade när han föddes längre!



vart bor ni?

2011-10-25 @ 15:32:56
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0