Tråkiga nyheter

Började dagen med att jag var så trött att jag inte orkade gå upp nästan. Sover inget bra alls just nu!
Sen när jag är på väg till skolan upptäcker jag att jag glömt mobilen hemma. Vad ska jag nu göra på lektionen?
Jo då jag lyssnar och är med. Men ibland är det bra med mobilen. Haha
Kom hem somnade och sov i 2 timmar. Var så trött. Hoppas på att kunna somna i kväll med.
Har försökt hitta lite mamma kläder då jag inte ha några bra kläder att ha på mig. Men jag är inte mig lik just nu. Hittar kläder men vill inte köpa dom för dom är dyra. Ja jag är inte mig lik. För så dyra är dom inte.


Sen kom älsklingen hem och hade jätte tråkiga nyheter! Känns jätte jobbigt att vara i Sverige när både jag och M vill vara nere hos hans familj nu!

Nej det är väl bäst att gå och lägga sig och vakna till en underbar dag i morgon. Upp till sjukhuset på studiebesök, sen hem till mamma för att baka bullar och några kakor tills på söndag!

Men först kolla klart på fotbollen. Går ju riktigt bra för Sverige ju!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0