Retas

Senare i dag ska jag vissa en del jag köpt. Först ska jag bara tvätta och städa i lägenheten och i förrådet.

Men gud så trött jag var i går. Helt sjukt. Kunde knappt hålla ögonen öppna! Kl halv tio gick jag och la mig. Då var M fortfarande hemma. Han skulle ut och festa och fira att han inte behöver jobba helg något mer. Kl 3:09 ringer jag han då allt stänger 2 i Jönköping och börjar bli orolig över vart han är. Då han sa att han skulle vara full. Man vet ju inte vad som kan hända. Men nej jag var inte orolig på det sättet som man är i Alanya för jag vet att han aldrig skulle göra det. Men då var han på väg hem kl 3:20 kommer han snubblandes in. Våra kassar från ullared som ska ner i källaren låg nämligen i hallen. Men det berodde ju inte på att det var mörkt. Nej då. Han var FULL! Haha jag har nog aldrig skrattat så mycket. Så söt han var! Han snubblade på allt innan han kom till sängen. Och där la han sig ner och skrattade. Han hade haft en mycket trevlig kväll sa han. Och det tror jag säkert att han hade. Och jag är glad för hans skull att han hade roligt. Jag tror dock han inte kommer tycka samma sak i dag! Nyss vaknade han upp och såg inte alls för pigg ut. Så han somnade om. Jag tror jag får börja städa och tvätta själv.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0