Presenter

Fick lite presenter. Har nog vart en snäll dotter, syster, moster, barnbarn och systerdotter :)
Fick den här klockan fast den är helsvart. Så vi kan sätta in mysiga kort sen! Från mamma och pappa plus en pippi tröja men den hade jag redan fått :)
Ett bola smycke! Perfekt nu när skatt börja höra.. Min syster fick ett när hon var i ungefär samma vecka i julklapp och nu fick jag det av henne, Christofer och Leon.


Sen fick jag presentkort på Ikea. Alltid bra att få. Vi måste införskaffa oss en del så det blir kanon. Det fick jag av mormor, farmor och bror. Och av min morbror fick jag 2 trisslotter med vinst på!
Jag och Leon öppnade paket och han tyckte det var väldigt roligt att hjälpa moster!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0