Osynlig

Något som kan göra mig riktigt förbannad, ledsen och besviken det är när man kommenterar någons status eller något och personen inte svarar eller trycker på gilla. Visst det är inte så farligt men det som är värst är när personen svarar dom andra. Det är som mina kommentarer är osynliga. Och det händer inte en gång utan typ alltid. Säger inte om det är en eller flera men det är alltid samma person/personer. Egentligen är detta kanske onödigt att bry sig men det är så tråkigt! Och jag tar illa upp. Du/ni kanske inte tänker på det men jag gör det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: min mormor gick bort hastigt igår natt :'(

2011-10-04 @ 11:27:08
URL: http://saankar.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0