Kors

Å nu är äntligen mammsen och pappsen hemma! I morse fick jag ett sms halv nio vi är vakna nu! Haha då ville hon allt att jag skulle komma hem med bambam. Han blev helt galen när han såg att mamma var hemma. Och ja dom var ju ganska så bruna alltså. Känner sig som snövit jämte dom!
I dag har det varit fix i lägenheten igen. I dag åkte vi till Ikea och köpte lite grejor. Sen har vi pysslat i brors lägenhet. I morgon gör vi det sista sen kan han nog sova där. Hur fint som helst blir det. Och jag känner att kroppen värker som bara den ögonen går i kors och det ska bli skönt att få ta hand om sig själv och sin egen lägenhet igen!


Även att jag känner att jag borde ta det lugnt så känner jag att jag vill hjälpa min bror. Så mycket han har hjälpt mig när jag har flyttat tills hans kropp säger nej! M har ju lyckligts vis slutat jobba 18 hela veckan så han har ju inte kunnat hjälpa till så mycket! Haha så typiskt! Så jobbat för han och mej!

Som sagt i morgon blir det de sista i hans lägenhet. Sen blir det hem och plugga på måndag ska jag lyckas ta mig till Norrahammar till Johanna för att plugga! Tisdag och Onsdag är det skola som gäller. Sen vet jag inte hur min skola kommer se ut. Då jag på torsdag ska till läkaren och bli sjukskriven till APU då jag inte kan göra den just nu! Så får se om det blir något annat! Har inte så många kurser kvar!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0