Ingen idé

Hade tänkt att plugga lite i dag men lika bra att ge upp den idén att försöka plugga. Då M har läxor han måste göra och gissa om han frågar saker heela tiden? Ja sådär varje sekund. Så ger upp! Får väl plugga sen eller i morgon! Jag blir så irreterad när jag hjälper han då han frågar om allt. Det är ju inte det som är meningen! Plus att jag är stressad över mitt egna och har hormoner så jag kanske säga att jag är ganska arg.. Han försöker ju bara klara av sin skola och han är duktig han vill bara ha tips..


Plus att vi gick hem till mamma och pappa för att raka han. Men finns det någon rakapparat här? NEJ! Och INGEN vet vad den är! Så blir inget där heller.

Ringde mamma nyss och kollade om hon visste vart den var. Men hörde knappt vad hon då dom var på ungdomsstranden. Vilket ös det var! Å vill också åka utomlands!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0