Hundvakt

När jag var hos tandläkaren så var det en tjej som sa är det du som skrev om turkiet i din blogg. Ja det är jag. Å jag bor också där med min turk. Hon var tydligen hemma och födde sin jätte söta son. Jag tyckte det var jätte roligt att hon sa hej.. Hoppas du läser detta! Pm du har någon blogg så får du gärna skriva den!

Har varit och handlat lite då jag och M ska ha våran första mys fredag tillsammans på några månader och kolla på idol. Ska bli så mysigt.
I morgon åker mamma och pappa till Sthlm och det är dags att vara hundvakt igen. Absolut inget jag inte vill för jag älskar att mysa med min goding bambam och M börjar tycka att det är ok att han sover hos oss. Men vi hade först andra planer vi skulle ha gör i morgon då min syster egentligen skulle ha bambam. Men men får ta det en annan helg i stället. Tydligen är Leon lite allergis mot Bambam. Jag hoppas inte våran skatt är det då jag mer än gärna är hundvakt ibland. Plus att det kommer ju inte finnas någon som kan ta hand om bambam om mamma och pappa åker bort annars får jag väl sova hos mamma och pappa när dom åker bott. Ni kan alltid lita på mig mammi

Ska snart upp till farmor på en fika. Var jätte länge sedan jag var där och har lite dåligt samvete. Är ju hos mormor nästan en gång i veckan. I dag skulle mamma upp till farmor så då passar jag på att följa med. Va och köpte bullar innan som vi ska gotta oss med!

Hoppas ni andra får en fin fredag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0