Hormoner

När man är gravid är man extra känslig för saker och ting. Saker som inte alls är så farligt egentligen kan vara som jordens undergång i just då!
I går hade jag verkligen en sådan kväll då allt var extra jobbigt.


I dag är det bättre. Vaknade upp självmant. Älsklingen ligger jämte mig och sover så söt. Vi går upp tillsammans och äter frukost. Kan det börja bättre?
Har precis vart och hämtat min älskade hund som ska sova här i natt. Dock kommer han att vara lite ensam nu på dagen då jag ska i väg och fika med Maria och senare med Lisa. Och M ska i väg på stan och sedan ska han träna. Men hoppas han klarar sig!

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0