Flicka vs pojke

Magens Form
Pojke: Toppig, utåtstående mage som inte syns bakifrån. X (doch har jag ingen riktig gravid mage)
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna. 

Pigmentrand på Magen
Pojke: Lång & tydlig rand. 
Flicka: Ingen rand. X

Babyns Hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min. 
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min. 

Mammans skönhet under Graviditeten
Pojke: Bibehållen skönhet. 
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten. X

Halsbränna
Pojke: Mycket. 
Flicka: Lite eller ingen. X

Babyn Hickar
Pojke: Lite eller inte. X
Flicka: Mycket.

Babyn Sparkar
Pojke: Mycket. 
Flicka: Lite mindre. X

Var i magen babyn Ligger
Pojke: Babyn ligger högt. X (vet egentligen inte men tror det var högt)
Flicka: Babyn ligger lågt. 

Blödande Tandkött
Pojke: Mindre blödande. X
Flicka: Mycket blödande. 

Utåtputande Navel
Pojke: Senare under graviditeten. X (har fortfarande inte fått den utåt än)
Flicka: Tidigt i graviditeten. 

Babyn sparkar På
Pojke: Höger sida. X
Flicka: Vänster sida. 

Mammans Illamående
Pojke: Inte alls eller lite. 
Flicka: Mycket. X

Håret på mammans Ben
Pojke: Snabbt växande. 
Flicka: Normalt växande. X

Mamman är sugen På
Pojke: Choklad & Lakrits. X
Flicka: Frukt & Syrligt. X (Både frukt och lakrits och choklad.)



Slutresultat:
Pojke 6/14
Flicka 8/14

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det sägs även att en flicka stjäl sin mors skönhet. ;-) Jag har också luskat lite i det här m pojk vs flicka. Kika gärna in på bloggen när du har tid o ork.

2011-10-31 @ 12:02:52
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej :). Vi köpte percis med en vagn, blev en sån som vi hade till dottern, emmaljunga edge duo. Känns bra att köra en som man är lite van vid. ja vi ska nog ta reda på det, om en vecka :). Tog ni reda på det?

2011-10-31 @ 12:41:11
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: therese

Men gumman din bebis har väl inte tagit din skönhet du är säkert precis lika fin som innan :) jag hade en sån där hormonrand och den va fasiken lika lång som hela magen haha fick skrubba som en tok kanske i två månader efter mille ploppat ut för att få bort den hHUUU!pusss

2011-10-31 @ 21:01:28
URL: http://thereese362.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag har tyvärr inte fb, har haft. Men du kan maila :). Jag kommer inte heller att skriva vilket kön på bloggen tror jag :).

2011-11-01 @ 11:01:49
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0