Det är inte som förr

Var tvungen att tänka efter flera gånger vad det är jag fyller.. I dag fyller jag 27 år. Haha är ju inte som förr när man fyllde år man kunde knappt sova natten innan och man var besviken på kvällen att dagen gått fortare än andra dagar! Och man kunde knappt vänta tills man fick öppna paket.
Nu uppskattar man mer att bara få umgås med familjen o vänner på sin födelsedag.
Men det är ju alltid kul att bli lite extra populär en dag om året.
Facebook lyser hela tiden med nya som skriver! Telefonen den plingar till ibland. Och älsklingen är extra snäll i dag och ger mig extra mycket pussar.


Vi har precis stor städat här hemma. Då det verkligen behövdes plus att mamma, pappa, mormor, farmor, bror, syster, christoffer, Leon och morbror kommer i dag så då är det ju bäst att det är städat. Och det luktar gått här inen nu.. Vet heller egentligen inte hur jag ska få plats med alla. Men men det finns ju en massa plats på golvet ;)

Borde egentligen sätta mig ner och plugga. Men nej där går väl gränsen. Man ska väl inte behöva plugga på sin födelsedag om man verkligen inte måste. Nej det får jag göra resten av veckan i stället. Fullt upp hela vecka igen med massa lektioner och prov på fredag!
Ska ju inte ljuga och säga att jag kan skippa paket. För visst längtar jag till kl 4 då alla kommer och jag får öppna paket.. Det är ju något jag ÄLSKAR!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0