Utslängd

Å va skönt att få sova och vakna upp och se älsklingen sova jämte. Händer i så ofta.
Gick en sväng på stan och inhandlade saker för min älskade halsbränna som är from hell! I natt vaknade jag av den och trodde jag skulle brinna innefrån. När jag hörde om folk som hade halsbränna innan när dom är gravida så tänkte jag. Jaja det har jag ofta från min magkatarr. Men oj så fel jag hade. Den brännan jag har då är inget jämfört med den jag har nu. En myt säger att ha man mycket halsbränna så har bebisen mycket hår. Jag hoppas den myten stämmer!


Sen var jag uppe en snabbis hos mormor och sa hej. Nu tänkte jag vila lite är grymt trött i dag. Sen i kväll har jag blivit utslängd. Förra veckan var det M och denna veckan är det jag. Han ska visst ha hit några killkompisar så ska dom sitta och dricka lite. Jaja! Bara lyda order. Så i dag är det jag som rymmer till mamma och pappa. Men dom är inte hemma. Utan det är bara jag och bambam. Men vi ska nog ha det mysigt tillsammans han och jag. Orkar inte göra något annat! Hoppas ni alla har en fin lördag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0