TRÖÖÖÖÖÖÖT

Jag är så trött. Ingen vila i dag inte. Hjäpt syster med kakorna till dopet. Det gick väldans smidigt. Mamma gjorde det mesta. Hur får mamma all sin energi? Jag gosade med Leon mest. Gosunge!

Sen kom jag hem letade reda på glögg setet som var i förrådet. Och sen diskade jag och började tvätta. SÅ surt att tvätta en fredag. Men vi måste alltid tvätta på helgerna då vi måste tvätta M arbetskläder. Sen gick vi till Max och åt. Orkade verkligen inte göra någon mat. Har inte gått så "långt" på ett tag eftersom jag inte ska gå långt. Och kan säga att det kändes verkligen!
Nu väntar jag på sista maskin som jag ska hänga upp sen blir det film innan vi hämtar upp tvätten.
O vad det ska bli skönt att sova!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0