Tar lite längre tid

Ja det tar lite längre tid att göra saker men något stort framför sig som gör att det är svårt att böja sig, sätta sig, ställa sig osv. Men lite fick jag allt gjort i dag! Så det känns skönt. Men fick ta lite pauser ibland. Är ju så extremt trött nu mera att jag inte orkar göra för mycket.
Gjorde även lassagne som jag ska frysa in så M har lite matlåder. Känns skönt! Önskar vi hade en större frys så jag kunde göra lite mer mat.


Mamma kom förbi en sväng för att hämta den svarta luvriga älsklingen. Och vi hade en trevlig pratstund hon, jag och M! Är riktigt roligt när man tittar på dom och se att dem verkligen gillar varandra. M har ju inte sina föräldrar här så mamma och pappa är som hans mamma och pappa ibland. Dem tjatar minst lika mycket på honom om saker hihi!

Förövrigt älskar jag att göra andra människor glada. Det är det bästa som finns. På Måndag fyller Anna år och hon älskar Angry Birds. Och efter lite letande så hittade jag angry birds skal! Så det fick hon i dag. Hon hade till och med fått lite tårar. Och blivit jätte glad. En liten grej som betyder så mycket är bättre att ge än att ge något dyrt bara för att! Kul att du blev glad vännen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack underbara du! :D Bästa alltså!!

<3

2011-11-17 @ 22:53:34
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0