Min man!

Jag säger bara det vad skulle jag göra utan min man?? Hur skulle mitt liv se ut då!
Han gör mig så otroligt lycklig.
Han finns alltid vid min sida och hjälper mig med allt!
Jag kunde aldrig tänka mig att jag skulle träffa den finaste killen i världen.
Någon som kan göra mig så glad, kär, lycklig!
Han får mig att tappa andan i bland! Han får aldrig nog och visa hur mycket han älskar mig!
Han är världens gulligaste kille! Han ringer och kolla hur det är med mig. Skickar mysiga sms!
Han hjälper mig med allt nu när jag inte klarar av hälften här hemma.
Han gör så mycket jag aldrig trodde någon skulle kunna göra för någon!
HUr han pratar med våran skatt i magen! Jag längtar något enormt tills han får hålla vår son i sin famn!
Att få se våran son växa upp med en sådan underbar pappa!
Jag är så lyckligt lottad! Jag har sagt det för och jag kommer säga det igen!
JAG ÄLSKAR MIN MAN!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0