Min gravida vän

Helt seriöst hur skulle jag göra utan min gravida vän karin. Hon väntar sin bebis 2 dagar innan mig. Och hon har varit ett stort stöd för mig hitills och jag vet att hon kommer att vara det fram tills det är dags!
Jag kan skratta ibland åt vad vi verkligen skriver till varandra. Men det är det som är så skönt vi kan prata om ALLT! Visst kan man prata med andra som har varit gravida eller kanske är gravida fast längre fram eller bak. Men gud vad skönt det är att ha en som är så nära. För då upplever vi mycket ungefär samtidigt..
Tack underbara söta Karin för all stöd! Våra svurkar ska bli riktigt bra polare! Jag hoppas vi får samma dag! Vore så häftigt!
Lånar denna bild igen. Då jag inte har några kort på dig! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Snäckan då!!



Om du visste som jag sitter och skrattar åt våra konversationer ibland alltså!!



Tänk att vi lyckades pricka in våra små svurkisar så nära varandra! Jag hoppas vi ligger på varsitt BB och peppar varandra på what´s app! haha det hade varit nått. :)

Puss <3

2011-11-08 @ 23:31:39
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med dig att det är skönt att ha en nära vän i samma stadie.. .. Jag har fått en ny vän tack vare graviditeten. Vi bor jättenära varandra så vi ses nästan var dag. Alltifrån en snabbis till långa stunder.. Sen har jag ju min syster också ju.. :-)

2011-11-09 @ 03:16:27
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0