Måndag!

Så var helgen över. Men det gör inte mig något för denna veckan har jag ingen skola så helg hela veckan lång. Undra vad jag ska hitta på för trevligt!

Hade verkligen hur kul som helst i lördags! Jätte kul att träffa alla vänner igen. Folk jag inte sett på år. Festen blev mycket lyckad och maten var gudomligt god.
Avrundade min kväll vid halv 1. Perfekt tid för en pensionär som mig. Haha!
M kom hem runt halv 3 -3 någon gång. Vet inte orkade inte kolla på klockan. Men den gången trillade han ju inte in i alla saker i alla fall. Och han mådde ju lite bättre sen på söndagen. Men han hade haft lika trevligt han!
Skönt att han har ett liv med sina vänner här i Sverige också. Man behöver sin egna tid med sina vänner!

I dag är det riktigt grått väder ute. Och det blir nog en dag i soffan. Ska bara diska den himla disken som är i köket. Sen borde jag gå till apoteket och hämta ut medicin. Men har så himla ont i magen i dag!
Få se hur måndagen kommer se ut!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0