Hur ska jag kunna sova?

Så länge som jag sov i natt och så bra som jag sov i natt hur ska jag kunna sova nu?
M ligger redan och snarkar så kan inte titta på tv. Och pallar inte titta på någon serie på datorn. Har så ont i ryggen så kan inte ligga på något bra sätt i soffan. Man får väl gå och lägga sig i sängen och spela något spel. Och tjata med Karina på Whats app. Nollställde räknaren den 15 Nov så på 7 dagar har vi tillsammans skickat 1765 sms via whats app. Grymt bra app det där. Vi har en hel del att prata om varje dag. Så skönt att ha någon som är gravid samtidigt och samma vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Han kommer på tisdag och vi flyttar till Norrköping på lördagen. Närmare dig, yay! Letar sysselsättning så vi får se vad som sker :)

2011-11-24 @ 09:24:59
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: Karin

KarinA??? Hahaha :D

2011-11-24 @ 15:46:28
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0