Fullt ös...

I dag ringde mamma kl 09:30. Sen dess har det varit fullt ös. Började med handla på Ica maxi så nu är det äntligen fullt i frysen. Sen åkte vi till kyrkogården och tände lite ljus hos morfar, farfar gammelmormor & gammelmorfar. Efter det blev det en sväng ut till Habo och morbror. Hem äta lite lunch och sedan vidare till Ica maxi igen för att hjälpa bror med handling. Fika hos farmor. Nu 16:30 ligger jag äntligen i soffan och får vila lite. Snart ska jag hoppa in i duschen för sedan ska jag och M till bror. Alla syskonen med familj är bjudna på middag. Himla trevligt! Fullt ös medvetslös hela fredagen. Men det är bara trevligt!
Och en himla halsbränna har jag med!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0