Bebis kläder

I går gick jag igen skatts kläder som jag har köpt. För och kolla hur det såg ut med stl!
Kan säga att mer bodys och pyjamas i 56 kommer han inte behöva. Men har inga byxor i den stl!
Trodde jag skulle ha några kläder i 50. Men inget haha! Men känns så surt att köpa stl 50 då han säkert bara kommer använda det i några få veckor. Men lagt lite bud på tradera på klädpaket i den stl!
Så har sagt till dem som kommer köpa kläder till han sen när han är född. Köp 62 det har han inget!
Å vad jag vill ha min bebis nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!!

Ett tips köp ej allt för många kläder i st:50.

Jag köpte några bodys och när min dotter väl föddes så kunde hon inte ha dem. Hon var 50 lång :-)

Så hon änvände st:56 direkt.

2011-11-27 @ 13:38:17

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0