Babyskydd

Vart på babyproffsen i dag och beställt babyskyddet som var beställningsvara!
Blev en Teutonia Tario Akta Graco. Även en sådan som min syster har. Men det är den som passar till vagnen som man kan sätta i vagnen med hjälp av en adapter så varför skulle jag inte köpa den! Så får vi se när den kommer
Sen när vi ändå var där så köpte jag en skötväska. Och när jag ändå håller på så köpte jag lika dan som min syster där med, det blev en av märket ryco. Men den är i bra pris och den är väldigt bra, den står upp själv och har många bra fack och har även kylväska och skötbädd.
Ja min syster får väl bara vara stolt över att hon gör bra köp så storasyster vill ha likadant ;)
Nu är det sängen kvar som vi ska få av M kompis hoppas jag man vet ju aldrig, sen är det sköttbord, som jag inte alls vet hur vi ska lösa men ett bra tag kvar. Fast jag tycker det är så skönt att ha allt färdigt. Att dela upp det ekonomiskt plus att man vet ju inte om man kan göra sådant i slutet!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0