Aj och fy och gäsp

Jobbig dag i dag. Hostade som en tok även i morse och jätte ont i halsen gjorde att jag inte kunde sova denna natt heller. Jag är som en zoombie!
Har även ont i magen. Mår illa! Och jag tror jag är uttorkad. Jag dricker jätte dåligt med vatten. Måste bli bättre på det. Jag tror det handlar mycket om varför jag just har huvudvärk så ofta.


I dag har det varit den segaste dagen på länge. Legat i soffan hela hela dagen. Var och hämtade bambam så han slapp var själv sen har jag inte gjort mycket.
M jobbar till 6 i dag som han kommer väl om 1,5 timme. Maten ska vara klar då hade jag tänkt. Men hur ska jag orka det??

Ibland får jag sådana där dagar då jag tänker mycket. Lyssnar på depp musik och gråter lite. Ja i dag var en sådan dag. Det är inget som har hänt men jag känner inte igen mig just nu! Jag har aldrig varit så här tråkig som jag är just nu! Energin är på botten och jag skulle helst bara vilja gömma mig i ett skal. Vara i fred och någon som skickar in lite mat till mig då och då!
Tycker synd om min man som får måste umgås med mig. Som får tåla en de! Tur att han älskar mig!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0