Vilken Vecka detta kommer att bli

V.18 kommer bli en kanon vecka. Jag längtar så tills den börjar.

Men en sak som är lite jobbig är att i morgon ska jag på jobbintervju hos en brukare. Och jag tror jag kommer att få det jobbet. Det är ett sommar jobb. Det som är jobbigt är att om jag kommer in på skolan vet jag inte alls vad jag ska välja. jobba över sommaren och börja plugga efter sommaren, eller skita i jobbet och väl börja skolan nu när jag väl har tagit tag i det. Vad tycker ni jag ska göra?

Men åter till den bästa veckan. På tisdag kommer MARIA & HAMZA! Äntligen vi har pratat om det här jätte länge nu men nu har vi bokat. Så på tisdag kommer dom och stannar till torsdag. Ska bli så kul att träffa er igen.

Och på fredag får jag åter igen träffa min stjärna ANNA! Jag hinner se henne ännu en gång innan hon åker till Turkiet. Jag är lycklig! Jag är glad! Du är underbar! Hon kommer på fredag och stannar till söndag. Medan jag är på dop på lördag så åker hon till sina kusiner i gränna. Så det blir perfekt.

och ja på lördag är det ingen vanlig dag för då döps världens sötaste CHARLIE!

Å kan det bli V.18 NU

Kommentarer
Postat av: Therese

gumman ta jobbet..plugga hinner du.. de e ju en s¨ån kort utbildning och ALLA pengar man kan få in är viktiga ..tycker jag iallafall hehehe men du gör som du känner <3 du kan ju plugga halv fart hemifrån och jobba samtidigt..de skall jag!

2011-05-01 @ 20:59:48
URL: http://thereese362.blogspot.com
Postat av: Annica H

Ta jobbet först och plugga efter sommaren, det ska jag göra. Eller ja, jag ska ta "sommarlov" och under "sommarlovet" ska jag jobba. xD

2011-05-03 @ 07:13:51
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0