Vilken dag

I går hade ja en riktigt bra dag. Började med att jag gick med Marika och Charlie på jönköpingsmarknad. Sedan gick jag hem till mamma och pappa och fikade. Då fick vi höra att vi var välkomna hem till min syster.
Snabbt som tusan åkte vi dit nyfikna på hur lillkillen såg ut.
Han är ju den mest sötaste killen i världen. Självklart fick jag hålla han och jag kunde inte sluta titta på denna kille alltså. Han är så söt och jag är en så stolt moster. Så älskad från första stund. Får tyvärr inte lägga ut några bilder på han verken här eller på facebook så kan inte visa upp han. Men ni får lita på mina ord att han är världens finaste.
Han ska heta Leon! Kan inte sluta titta på alla bilderna jag tog i går. M var så söt när han höll han i går. Han var så nervös och trodde han skulle göra han illa så han vågade knappt hålla han.


Sen var det hem snabbt in i duschen och fixa sig själv för att träffa mina söta vänner på karlssons. En kväll som jag trodde skulle vara lugn men som blev allt utan lugn! Vilken kväll det blev och va kul jag hade!
Dock inte lika kul i dag!

Vaknade i morse och mådde inte bra alls. Gick till mammsen och pappsen för att inte väcka M och för att jag ville få lite mamma kärlek när jag mådde dåligt. En mysig stund hos dem. Sedan gick jag hem för att mysa med M. Som nu är på Maxi och handla så vi kan äta tacos! Sen blir det mysa tills han åker till jobbet. Och då hoppas jag på att jag mår bättre så jag kan plugga. Så plugga är vad jag ska göra i dag! Men jag måste!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0