Vankas utgång

I går efter jag och M hade lunchat! Så gick jag ner till stan för att vänta på Lisa. Köpte mig ett par vita tyg skor. Kände att jag behövde det. Sedan blev det 2 klänningar från GINA! Å lycka när jag fick gå och bära på några påsar ;)
Sen gick jag och Lisa till A6 käkade en extremt STOR mjukglass. Sedan blev det systemet för inhandling av vin.
En mysig vin kväll hemma med Lisa och Marika så kom vi på att vi skulle gå ut. I går var jag väldigt sugen på det. I dag är jag mindre sugen på det just nu! Känner att jag inte är 20 längre. Även att jag bara drack lite vin i går så känns det i dag. Helt otroligt att åldern kan spela sådan stor roll. Men men! Med roligt sällskap och några drinkar efter så blir det nog roligare.


Inget plugga i dag inte. Och frågan är ju hur jag mår i morgon. Hoppas på lite plugg i alla fall!

Jag och M firar 2 år på Torsdag men i dag fick jag en fin present av han. En parfym min favorit parfym som har varit slut as länge. Har inte haft råd att köpa den så det var verkligen guld värt :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0