Trevlig söndag

Har haft en jätte trevlig söndag än så länge. Vart ute och gott med min kära mamma.
Sen bjöd hon på stekt fisk! MUMMS älskar fisk så det var inte helt fel.
Sedan åkte jag, M, mamma och pappa till Ikea och fickade och shoppade lite och vidare till City gross!
Nu har jag satt på mig mysen och satt mig i soffan här ska jag sitta resten av kvällen.
Längtar som en tok till BB börjar i dag! Vet inte alls vem som kommer åka ut i dag faktiskt!
Jag tror att Gurkan har tappat en massa röster. Men tror inte han åker ändå! Tror tv4 fixar så han stannar på ett eller annat sätt. Jag tror att det är Sara som åker men vem vet kanske blir det Madde!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0