Sol

Ja äntligen kommer det fina vädret tillbaka. Men jag sitter ändå inne och försöker att plugga lite.
Känner att jag vill komma in i det lite innan jag kan njuta av att sitta ute.


Senare i dag blir det en date med Lisa. Får se vad vi ska hitta på. M börjar jobba vid 15. Varje helg jobbar han och då är det ingen idé att hitta på något med han då han på fredagen försöker sova så länge som möjligt sen tittar han på en film sen går han till jobbet likadant är det på lördagen. Och även söndagen fast då sitter han framför tv/datorn hela dagen i stället.

Kommentarer
Postat av: Annica H

Åh, hoppas det går bra med plugget? :)

Annars kan du ju ställa frågor till mig, se om jag kan lösa dem eller inte :p Men jag kommer försöka iallafall! =) Människan socialt och kulturellt var riktigt roligt!



Bytt blogg, less på blogg.se´s strul. Så kika in, följ gärna också! =)

2011-05-20 @ 12:46:14
URL: http://jagochhan4evigt.blogspot.com/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0